Hemma igen

Jobbig dag idag, hade som sagt matte i morse och efter det håla. Religionen började vid 2 och vid 3 slutade jag för dagen, men min dumma buss går hem halv 3 och nästa går inte förräns 5 över 4 och mamma behövde ha ena bilen och pappa den andra. Så när jag slutade fick jag gå bort till mammas jobb och vänta tills hon slutade och sen åkte jag med henne hem =) Nu i kväll är det plugg som gäller, vet hur det brukar bli när jag säger så, man bara skjuter upp det hela tiden, ska bara kolla lite på bilddagboken, måste läsa några bloggar, behöver lite fika, måste byta om till myskläder för att kunna plugga. Och vips så var klockan 10-11 och då orkar iaf inte jag sätta mig ner och plugga! Men i dag MÅSTE jag, har två prov på fredag och jag har inte börjat plugga på nått ännu :O:O

I morgon tror jag pappa skulle in till stan och växla pengar till mig! :D Wiee snart snart PARIS! Känner att jag kommer köpa så mkt att de inte får plats i väskan hem :O Får bara ha med tunna kläder dit så de får plats mer hem höhö ^^ 




och jag vill inte ha det så här heller
jag vill ha dig hos mig när jag ska sova
somna med dina armar runt mig
och vakna likadant
tryggt
jag vet nu att det är dig jag saknar
det skulle inte kunna vara någon annan
som håller om mig om natten
och läppar och händer som du
är det ingen annan som har ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback