Godnatt inlägget

Halvligger i sängen just nu, håller på att läsa massa bloggar medans jag väntar på älskling, han kommer nog hem vilken minut som helst. Längtar så tills jag får krypa ner under täcket med han och bara ligga och hålla om varandra. Det är en härlig känsla det. Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Kollat top model bl.a.

I morgon blir det shopping jippie! Kanske lägger in lite bilder på det jag köper, vi får se. Hörde även att min vän Madde också skulle ner till Väla i morgon. Vi kanske springer på henne? :D

Har egentligen inget speciellt att skriva just nu. Men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi i morgon!

Nattinatti från mig ♥



Kommentarer
Postat av: altemyr

svar: okej bra där?

2008-02-20 @ 22:41:44
URL: http://altemyr.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag går sam ekonomi =) sdjÅ?

2008-02-21 @ 20:09:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback