Hej igen alla!

Hej !
Har varit riktigt dålig på att skriva i bloggen, har helt enkelt inte orkat och inget speciellt har hänt, vardagen har rullat på som vanligt med skolan osv. Ska ta nya tag nu o se om jag kan bli bättre på att skriva här :P Vi har iaf lov nu vilket är mega skönt.

Idag är det måndag och det är jätte härligt väder ute, har varit ute med mina sötnosar(hundar) och gått en runda. Ska hoppa in i duschen strax o sen måste jag nog plugga lite. Senare ska jag på den andra teorikursen på bilskolan, och på onsdag är första körningen med George. Japp så heter han, han som ska försöka lära mig köra bil haha.

Älskling åkte härifrån för 40 min sen han ska träna, duktig som han är :) Jag bad han gå o hyra en film efter träningen sen efter min teori så ska vi hem till han o kolla film o mysa. Får se om hans data funkar annars blire nog inget skrivet här i kväll/imorgon.

Ha det bra så länge! Pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback