Onsdag.

Hej hej, längesen jag skrev här. Idag hade jag bara en lektion wihoo! Efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stan och köpte en tröja till mig :) Nu har jag nyss käkat o ska sova lite sen pluggapluggaplugga hela eftermiddagen sen hoppas jag att pappa kan köra mig till älskling ikväll, fyfan vad skönt det ska bli när man får körkort då slipper man planera så mkt. Slippa kolla busstider eller kolla upp ifall mamma eller pappa kan skjutsa en. På tal om körkort, idag ringde jag och anmälde mig på en körskola, nu börjar det bli allvar mohaha.

I måndags var jag på utveckligssamtal det gick bra, igår hade jag matteprov gick väl också bra hoppas jag. Nu hinner jag inte skriva mer, höres!


Kommentarer
Postat av: Carroo

Ojoj, vilken körkskola blir de? När börjar du?
:)

2008-02-06 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback