Skånetripp

Hemma nu från skånetrippen. Ni skulle sätt älskling i morse när vi vaknade, Han var helt uppspelt för han aldrig hade vart på Väla haha. Och för en gångs skull var han shopping sugen :D När vi kom fram så började vi med att äta, det blev grillad fläskfile/grönsakpsspett + pommes. Det smakade inte så himlans gott men men, höll sig mätt några timmar. Det blev inte alls så mycket shopping som jag hade väntat mig! Hittade inte det jag ville ha och ville inte slösa på pengarna på saker som inte känns hundra. Bättre att spara till Stockholms resan :)

Jag köpte iaf ett par vår/sommar skor. Ett par tygskor från Fred Perry :) Älskling hittade en vårjacka. Sen köpte vi lite småsaker ifrån Ikea.

Vad gör ni ikväll? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback