Söndagkväll

Nyss hemkommen från växjö. Min moster fyllde 50år så det var en himla massa folk där. Körde även hela vägen dit =) Nu ikväll ska jag o älskling bara ta det lugnt, mysa lite o sånt :)
Innan så frågade jag R vad vi skulle göra på alla hjärtans dag, han svarade såhär: Jag vet inte vad vi ska vara men jag vet vad jag ska göra... eeeh? jag bara va? :S han bara: du får se , jag säger inget o du kommer aaaaaaldrig komma på det hur mycket du än tänker. Gaah hjälp , jag blir småtträdd :P vad ska han nu fixa :S :P Känner press på mig nu tänk om han fixat nått stort nu o jag inte planerat nått haha :P sorry babe om det är så, så får jag fixa nått speciellt till dig nån annan dag :) Kan ju vara bra att bli uppskattad mitt i vardagen också :)

Imon är det skolan som vanligt, sen ska jag o Frida gå runt o söka sommarjobb, sen på kvällen har jag första teorilektionen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback