Tisdag

Godmorgon! Eller kanske man ska säg god middag? Idag vaknade jag vid 7 någongång då älsklings klocka ringde, han skulle dömma handboll idag, vet inte om det var nån turnering eller nått sånt , aja iaf han åkte härifrån tidigt. Sen somnade jag om och sen vid 10 så ringde mamma daah ;P men men då gick jag upp och åt frukost med R's små syskon :)

Igår kväll såg vi på en film. The kingdom hette den, jag trodde det skulle vara en sån typisk killfilm men den var faktiskt bra och spännande. Senare idag tror jag att vi ska åka hem till mig. Min lillebror skulle få en moppe idag så älskling ville hem rill mig och provköra haha.

Nehepp nu ska jag slappa och kolla tv. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback