Tisdag

Sitter här i min ensamhet, övriga familjen har gått o lagt sig och min älskling är på sin pappas restaurang. Båda har haft rätt mkt att göra dem senaste dagarna och det har gått ut över förhållandet, alltså vi ha träffats extremt lite jämfört med vad vi brukar. Känns faktiskt konstigt att sova själv på nätterna xD aja nog snackat om de.

Idag var en rätt okej dag i skolan,på turismen lekte vi bara. Det var nån snubbe från gbg som skulle testa några saker på oss som innebar att vi ska leka då :P det var kul, mkt roligare än att sitta o jobba med natur eller kultur iaf ;) Fick även reda på att vi är lediga nästa tisdag! Göööött! :D

Jahapp vad händer mer i veckan då , hum, imon är det skola som vanligt, kanske träffa älskling (om båda har tid :/ ) På torsdag blir det en jobbig dag, 2 av mina lektioner är inställda har typ en håla p å5 timmar eller nått o grejen är den att jag har en körlektion halv 5 typ palla! på tal om de, idag på lektionen sa carru såhär: körlektion?! sjunger du???! haha har inte tänkt på de innan men det stavas ju likadant! Körlektion(sång) körlektion(bil) Fast när jag tänker efter så tror jag man säger sånglektion? eller? men men ni ska veta att jag inte sjunger :P På fredag då? ja då är det också skolan som gäller, kort dag tror jag. Kanske bowling på kvällen? vill iaf hitta på nått! Inga speciella planer för helgen annars. Har 9månadersdag med bejb på söndag. Får se vad som händer då ;)

Nu ska jag gå o borsta tänderna sen krypa ner i sängen. Sov gott alla läsare! ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, söta katter! :)
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-26 @ 22:30:10
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Emeliie

Å så söööta katter

2008-02-26 @ 22:32:47
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback