2 Januari 2008 | 7 månader <3

Nu är klockan över 12. o det är det 2 januari 08. Det är inte vilken dag som helst, nej det är vår dag älskling! :D VÅR 7månaders dag! :D 7 helt underbara månader med en helt underbar person. Alla borde få ha en egen R. För han är det bästa som finns. Älskling det finns ingen annan för mig. Heeela mitt hjärta tillhör dig. Jag vet att allt kan hända, men jag hoppas att detta kan bli vårt år (a) :)

Jag vet att du redan vet detta men jag vill att du ska veta det lite till hihi: JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!!!

image58
  

 

Där ser ni lite bilder från vår tid ihop =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till er :P

2008-01-02 @ 17:54:46
Postat av: Malin

Tack :)

2008-01-02 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback