Allt man kan önska

Borde sova nu, om jag ska palla skolan imon, Ni som känner mig vet att jag inte är en morgon människa precis, nej usch jag har svårt att ta mig upp från sängen om klockan är mindre än 10 ;/ fy för tidiga morronar. O imon väntar en skola med isch för plugg! Hej för sommarlov hallåå kan vi inte spola fram tiden några månader??

Vet ni folk? jag är sjuuuk sugen på o börja träna. Finns det någon som vill börja träna med mig? Mina babes ni ser mitt schema i förra inlägget kolla om det finns någon dag som passar för er :D så sätter vi igång :)

Snackade förresten med Carro innan, längesen, jag saknar er tjejer. Var alldeles för längesen vi sågs. Får skylla mig själv. Men jag kan inte klaga. Jag har lagt tid på min kärlek o jag ångrar verkligen inte det för jag har allt man kan önska. Han är den finaste pojkvännen som finns O han är den enda för mig. O det vet ni tjejer, hoppas ni förstår, jag lovar att försöka bli bättre vill inte tappa kontakten med er. Så nu ha jag iaf planerat en dag för er :D Va säger ni om bio o kanske käka ute nästa helg? Lördag 19 Januari? :D Hoppas ni alla är på, jag vill jag vill jag vill träffa er. Miss you all! :)


Jag älskar dig busunge ;)


Kommentarer
Postat av: Carroo

Jag är på! :)

2008-01-08 @ 07:05:27
Postat av: Carroo

att gå på bio o äta alltså ^^

2008-01-08 @ 07:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback