Bra hårprodukter?

Kom om tänka på en sak som min frisör sa förra gången jag klippte mig, Hon sa att jag aldrig har slitet hår utan bara torrt, (lockiga hår brukar vara torrare än rakt), så hon tyckte jag skulle köpa en bra inpackning o ett bra värmeskydd eftersom jag fönar o plattar det väldigt ofta. O jag bestämmde att jag skulle köpa det men sen var det väldigt nära jul o så, så pengarna gick åt till julklappar o jag glömde bort det hon sa. Men idag tog de värmeskydd jag redan hade hemma slut o då slog det mig, det hon sa! Så nu behöver jag lite hjälp, ska köpa inpackning + värmeskydd i veckan men vet inte vad som är bra osv. Vad använder ni för nått? Det ska helst vara för torrt hår, Alltså inpackning med mycket fukt i. Sen nått bra värmeskydd som inte tynger ner håret för mycket. Hjäääälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback