Dålig dag

Mitt liv är inte på topp just nu, det är inget fel på människorna jag delar min vardag med för dem är underbara. Jag mår bara dåligt. Känner mig trött o går o oroar mig för saker hela tiden, känner stor press på mig. Om 2v har jag bokat tid på ungdomsmottagningen o ska dit och snacka lite o se om man kan byta ppiller tror nämligen dem påverkar lite hur jag mår. Hoppas på att en ny sort hjälper mig lite iaf. Sen har jag haft mycket att göra i skolan på senaste tiden i.o.m. att jag bytte skola så var jag tvungen att först tenta av vissa kurser från den gamla skolan + ta igen vissa grejer jag missat på den nya skolan, visst det är mitt egna problem, det hade jag ju räknat med att få göra. Men det är jobbigt när folk tjatar på mig hela tiden typ: ha du gjort det nu? Ha du lämnat in det? Blablabla. Precis som dem inte litar på mig. Sen känns det som att så fort jag gjort klart nått så kommer det något nytt direkt jag kan aldrig släppa skolan helt, O det är jobbigt. Under lovet gick jag o var nervös att jag inte skulle hinna klart med några arbeten som skulle in nu i veckan men det löste sig. Det är inte meningen att ni ska tycka synd om mig, jag använder bloggen ungefär som en dagbok för mig där jag senare kan kolla tillbaks på vad jag gjort, hur jag mådde mm.   
 

Men nu ska jag läsa min nya vecko revyn tidning som kom med posten idag :) Sen ska jag nog baka nått gott o kolla en film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback