En trött Malin

Hejsan! Längesen man skrev här, dåligt av mig. Idag vaknade jag vid 05.20 o kunde verkligen inte somna om så jag gick upp. Gjorde te till mig o satt o kollade på tv :) Slutade tidigt idag också vilket var skönt =) Ringde mammsen o bad henne hämta mig o när hon kommer så säger hon att jag ska övningsköra hem  (bor ca 15-20min från centrum) a iaf jag körde hem o när vi var hemma märkte vi att den där gröna övningskör-skylten hade trillat av :O så det va bara att sätta sig i bilen igen o köra tillbaks samma väg för o se om vi hittade den . Men nej ingen skylt såg vi, det måste vatt nån som snott den! :( När vi ändå var i stan igen så blev jag hungrig o övertalade mamma att käka på donken :D Sen åkte vi hem o nu ligger jag i min säng o läser lite bloggar o kollar bilddagboken, är mätt o tröööött! Tror jag ska sova nån timme. För ikväll spelar R match o har lovat att komma o kolla, men den börjar inte förrän kvart i 9 . hallau jag är trött redan då haha. Men efter matchen blir det att sova hos han, vilket är myyyys :D Tycker det känns som det är torsdag idag, hum skumt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haahah, Tänk om polisen hade tagit er! :O

2008-01-16 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback