Fika

efter en tråkig dag i skolan som bestod av turism o matte (Jag hade ingen italienska idag, ha inte det på hela veckan :D:D) så åkte jag o carru till stan, vårat älskade café ha lagt ner :/ så nu är vi på jakt efter ett nytt favvo ställe så det var meningen att vi skulle gå o kolla runt lite, men min älskling är velig som alltid o han ringde förstås precis när vi kommit till stan o sa att han oxå slutat så vi mötte honom sen gick vi o fikade :) Hello's baguetter slår inte ulles :( men men sen tog vi 51:an sen sa vi hejdå till carru och så drog vi o solade. eller inte älskling utan jag solade o han kollade på ;) haha men han kunde inte bara titta! utan ha va tvungen att hålla på o ta på mig hela tiden hahah buuuse ;) Nu är vi hemma hos mig o jag tror vi ska se I am legend snart =)

Här nedan ser ni en bild på min sexiga bejb i "solarieglasögonen" haha

image70 snyggo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback