Fin dag med älsk.

Hej! Vad gör ni ikväll? Själv kom man hem för ungefär 2,5timme sen. Har haft en otroligt mysig dag med mig älskling idag. Tack gullet. Planerna för dagen blev heelt ändrade :P Var egentligen meningen att vi skulle uppe i tid. O R skulle dra o gymma o jag ta de lugnt sen skulle han komma hem o hämta mig o vi skulle åka o käka på stan, men nej vi vaknade vid halv 2. O bestämde att vi skulle dra te stan vid 5 sen skulle jag åka hem vid 7 o han gymma då. Nej sen var vi så trötta så vi låg o gosade under en filt hela eftermiddagen o vi pallade inte göra oss i ordning så det blev hamburgare :P haha men jag är nöjd med dagen ändå.. Nu sitter jag framför tvn med lillebror. Han kolla på wildboys asså shiet va håller killarna på med? Vissa grejer är roliga med hallau? Vad tänker dom med? xD

I morgon ska jag plugga heeela dagen, har lovat min mamma att bli klar med alla arbeten innan skolan börjar, hon känner nämligen mig, det brukar bli att jag sitter med allt kvällen innan o bölar o babblar att jag känner mig stressad o behöver mer tid haha :P Så nu måste jag offra en dag på lovet till plugga, Jäj säger jag bara.

På lördag blir det nog att åka in till stan, Måste hitta en ny plattång. För min pappa tog sönder min gamla :O haha han drog i sladden så det blev glapp :@ Mamma lovade att kolla efter en i morgon, men om hon inte hittar nån får jag fixa det själv på lördag. Aja nu är jag trött. Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback