Fredag

Var på studiebesök idag. Om man nu kan kalla det de. Efter 15minuter var vi klara , då hade vi sett några sovrum :P haha aja klockan var 10.20 o inget matställe hade öppnat så jag o Carru gick i affärer under tiden. Sen gick vi o käkade, o sen kom älskling också. Nu är jag hemma, ska snart hoppa in i duschen o börja göra mig i ordning. Senare ska familjen + farmor o farfar ut o käka :) Älsk skulle egentligen med men han var tvungen att hoppa in o spela match i kväll för det var så många som var sjuka suuck . Palla lägga en match på en fredagkväll .... Menmen tror vi ska sova tsm inatt ändå, vart vet jag inte, kanske här kanske hos han.

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback