HandbollHandbollHandboll

Har egentligen inget speciellt att skriva just nu, men tänkte berätta lite snabbt om min dag. Jag vaknade 20 i 7 i min älsklings säng. Vi tog bussen vid halv 9 o gick o köpte halstabletter, sen sat vi oss på donken o köpte varm choklad yummie! :D Sen delade vi på oss o åkte till våra skolor. I skolan hade vi matte sen turism o vår turismlärare var inte där så det var najs.. Efter det så åkte jag o Carru o fikade =) sen åkte jag o solade, sen åkte jag o mamma o hämtade älskling o sen åkte vi hem till mig :) Borde egentligen inte sitta här, som några kanske vet så åker älskling till skåne tiiiidigt på lördag morgon o stannar där heeeela helgen vi ses inte ens i morgon inte alls (förutom på morgonen när vi åker bussen till skolan) Varför jag fruktar denna helgen är väl mest för det påminner om förra gången han hade handbollsturnering och oxå var iväg över en helg, Det höll på att sluta illa. Riktigt nära att det tog slut mellan oss :/ df är jag rädd att det kommer hända samma sak igen :( :( men men får försöka tänka positivt. Eftersom alla vet att jag o R är tajta fattar ni kanske hur ensam jag kommer känna mig, Som R's pappa sa idag till R: Ta vara på tiden nu ikväll eftersom ni inte ses mer förrän nästa vecka.. Haha naw där sen ni hur mycket vi ses o betyder för varandra :P

Kan ni gissa vad vi gör nu?? Käkar chips och ........................  KOLLAR HANDBOLL!!! haha välkomna in i min värld. 
Att bli tillsammans med en handbollsspelare, hum ja , vad hade jag tänkt? Klart handbollen hänger med in i mitt liv xD Även om det inte är den roligaste sporten :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback