hata regn

I dag slutade jag vid 20 över 2 men pallade inte ta halv 3 bussen till stan för det regnade o Carru började sin spanska 20 i så jag stannade kvar o höll henne sällskap., Sen kom det folk som sa att alla språklektioner var inställda för ledarskapsklasserna ha nått hälsogrej denna veckan ;P jihoo va glad carru blev o vad glad jag blev då slapp jag gå själv på stan, precis när vi kom ut o skulle te bussen så började det regna ännu mer ;/ men men vi åkte dit. På stan köpte jag ett par gulliga öronhängen till min kusin som fyller 7 år =) köpte även en tröj/klänning till mig själv. Sen var klockan 20 över 3 o carru åkte hem o jag skulle springa genom hela stan i ösregn för att komma te bion, o när jag väl kommer dit så är det kolsvart o öppnar inte förrän 5 :O shit, som tur var så var carro o ida o fikade så jag gick till dom o satt om snackade med dom, sen gick vi till hemköp o handlade kakor hihi xD sen kom älsk o sen sara, sen blev det att vänta på bussen i öösregn suuuck. väl hemma käkade vi tacos o kollade i am legend =) nu ska jag snart gå o lägga mig, trött som ... jag vet inte vad :P trött iaf hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback