Helg

Hallau! Idag är det fredag , vilket är skönt =) Ikväll ska jag bara ta det lugnt med familjen, kolla på tv, äta gott o så :) Blir nog att jag lägger mig tidigt. I morgon är det mor-dotterdag:D Jag o mammsen ska in till stan o gå o shoppa loss haha :D blir säkert att vi tar en lunch eller fika också. I morgon kväll har jag inget planerat, någon som ha lust att göra något? Jag är lite sugen på o kolla försoning på bio. Söndag sen då, R's pappa kanske skulle åka till skåne o kolla sista turneringsdagen , om det blir så, så kanske jag hänger med han o hejar fram drott :P Annars var min pappa konstigt nog sugen på att åka till ikea med hela familjen haha, asså undra vad som flugit i han , han brukar annars hata att åka till såna ställen som ikea, väla. O speciellt med hela familjen haha får se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback