sol

image75




Söndag idag då, sista dagen på helgen. Idag väcktes jag av älskling som höll på att viska massa i mitt öra hihi. Han brukar aaaaaldrig vakna först men idag var han jätte pigg, jag undrade vad klockan var, han :10. Låt mig sova tänkte jag men nix det fick jag inte, vi gick upp o åt frukost o nu sitter vi här o skriver lite blogg. Idag skiner solen o det ser allmänt mysigt ut utanför fönstret, tror vi ska ut o gå senare kanske blir en rund vid sjön.

Igår när jag vaknade och gick upp till köket så var mamma o pappa uppe. Dem satt o funderade på om vi skulle resa nånstans nu i mars! Och gud vad glad jag blev :P Ska ju åka till sholm i maj för pappa ska springa marathon (stavas de så?) så jag hade inte räknat med att det skulle bli någon solsemester förrän kanske i höst så nu när dem funderar på att åka om 2 månader så kan jag ju inte mer än försöka övertala dem :D bokabokaboka :D:D Så himla skönt det skulle vatt att komma iväg till sol o värme..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback