Söndag

Hej! Sitter hemma hos älskling just nu, vaknade vid 10 idag för älskling ska spela match, han åkte för 20 minuter sen så nu sitter jag här själv, Men pappsen kommer o hämtar mig snart =P idag är det kalas för min lillkusin :) Hoppas hon blir glad för öronhängena (jag ha ju bäst smak i min familj df fick jag välja haha) :P . Älskling visste inte när han skulle komma hem från gbg idag men han sa iaf att han kommer till mig nångång i eftermiddag/kväll :D då ska jag hjälpa han med sitt arbete om jämställdhet haha det kan bli roligt.

Igår var vi på bio, såg national treasure hemligheternas "nånting" den var bra tyckte både jag o älskling :)



Så nu var man hemma .. Skulle behövt sola men pallar inte :/ är lite lat hah :P tror jag ska kolla film istället o duscha av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback