13månader

Tjoo!
 
Torsdag idag va? Lätt att glömma vilken dag det är nu när man har sommarlov, men på måndag börjar allvaret(jobbet) :/ Längtar inte... Igår vaknade jag hos Robin kl 05.00 då hans mobillarm ringde, stackarn behöver gå upp kl 5 för att hinna till jobbet, jag somnade om rätt snabbt o vaknade igen vid 7 när min egna mobil ringde. Var inte så mycket att be för, de var bara att stiga upp för att åka till tandläkaren. Efter det träffade jag mormor o morfar och fick skjuts hem av dem. När jag kom hem la jag mig i solen nån timme sen gjorde jag mig i ornding väldigt snabbt för kl 3 kom pappa hem o då åkte jag med han in till stan, först åkte vi runt och kollade bilar =) Jag vill köpa en! När klockan var halv 5 ungefär mötte jag Robin vid hemmakväll och sen gick vi runt på stan lite, sen gick vi till bion och köpte popcorn och sen såg vi på Narnia :P I går var det även vår 13månaders dag :)

Idag tog jag en lång sovmorgon, sen gick jag direkt ut i solen. Sjukt varmt idag kunde knappt ligga still. Det har inte hänt så mycket mer idag, tror jag ska titta på en film snart och äta jordgubbar mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback