Bikini bild

Godmorgon!

Nyss ätit frukost, åt även en hårkontroll-tablett, usch säger jag bara. Visste inte att dem skulle smaka så äckligt? Eurk. Och nu ska man käka dem 2ggr per dag! uschusch

Hittade en bild på min nya bikini. Jag köpte bara överdelen för har redan massa underdelar som jag tänkte matcha :)


Idag är det onsdag, vet inte rikitgt vad jag ska göra nu under dagen, men kl 18.00 ska jag hem till mina kusiner och ät god mat :) Dem har köpt en liten hundvalp! Aww hundvalpar är alltid sååå söta! Så fort man ser en hundvalp blir man ju så himla sugen på att köpa en själv.

Nu ska jag nog väcka älsklingen, såhär länge kan han ju inte sova hihi

Ha en bra dag! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback