En vecka till sol o värme !

Hej ! Sitter hemma hos Robin just nu, han håller på att måla så jag tänkte att jag lika gärna kunde sätta mig framför datan en stund. Senare idag ska vi äta Thai mat :D

I Torsdag var det ju rix fm festival i stan, jag åkte in och mötte Frida o Carru på idas, efter en stund kom även Madde. Vi vandrade genom stan bort mot parken. Sjukt mycket folk var det ute, Vi satt oss vid öltälten och köpte varsin dricka, där satt vi nog nån timme, senare kom Anneli, Robin och Pilla också dit :)

          

I fredags var jag o Robin hemma hos mig, käkade tacos o hade filmkväll. I går åkte vi hit och vi är fortfarande kvar ;D får se om jag åker hem ikväll.

Om EN vecka ligger vi vid poolen nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback