Gekås med mamma

Sen uppdatering idag.

Sitter på mitt rum och är helt ensam :/ Robin träffar sina killkompisar ikväll/natt o vet ni vad dom gör?! Jo! dem sitter och lanar på game center tror dem skulle vara där mellan 21.00 - 06.00, det blir kul att träffa robin i mon, lagom pigg sådär ;)

Idag åkte mamma , jag och robin hemifrån kl halv 7, vi släppte av R på hans jobb sen åkte jag o mammsen vidare till Ullared, Gekås öppnade kl 8 o vi kom dit typ 20 i och redan då va det låång kö suck .. Spenderade några timmar där inne och hitta massa små saker som man alltid behöver, efter shoppingen så var jag o mamma sjukt sugna på thai mat så det fick bli vår lunch idag :D När vi kom tillbaks till Halmstad igen åkte vi inom polisen och hämtade några papper som behövdes för att min lillebror skulle fixa nytt pass.

Nu sitter jag som sagt på mitt rum framför datan med en tallrik jordgubbar :P Ovanligt? nej. Tror jag ska starta en film och efter det nana .. Ha en fortsatt bra kväll. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback