Resan bokad!

Hej alla glada läsare!

I dag skiner faktiskt solen! Vi håller på att måla om huset här hemma så det blir att slänga på sig bikinin och måla på. Ska även hem till Robin. Där blir det kalas, ska fira hans syster, bror och pappa som har fyllt/ fyller år denna månaden.

I fredags slutade jag redan kl 1. Fanns inte så mkt att göra på jobbet sista dagen innan semestern, åkte med pappsen hem. Vid 4tiden åkte jag, mamma, pappa in till stan .. Mamma och pappa skulle träffa några bekanta och äta på restaurang, jag mötte Robin och sen gick vi till resebyrån o frågade om resan var kvar.. o det var den!! :D Så nu blir det att vi åker till Rhodos den 27 Juli ! :D Jag är glaad.



Kommentarer
Postat av: Anna S

Sv: Nämen gud vad kul! Ja, det hotellet såg verkligen fint ut. Tyvärr kommer vi inte vara där samtidigt, jag åker nämligen den 17 augusti. Jobbar för tillfället så kunde inte åka tidigare, men kul ändå att vi ska till samma ställe :)

2008-07-13 @ 21:45:31
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback