23 Juni

Halloj! Hur är det med er? Måndag igen...

I fredags blev det ingen fest, jag och baby var hemma hos mig och lagade mat, eller han lagade mat :P jag fick bara duka, bara för han har en kock till pappa så tror han att han är lika bra och låter inte mig hjälpa till med maten, men jag ska väl inte klaga :D Efter maten blev det mys framför tvn, vi såg massa filmer och åt godis :)


Älskling & Tessi

I lördags var det dags att fira Carru som fyllt 18, det började med tjejmiddag, då vi åt massa god mat :) senare på kvällen fortsatte tjejerna på puben, det var egentligen meningen att jag också skulle hängt med, men pga att dagen räknades som en söndag var jag tvungen att åka hem tidigt :( får ta igen de!




18 åringen själv!

I går var jag hos Robin hela dagen, han var ute och övningskörde en runda och jag åkte med hihi :P sen köpte vi godis på hemmakväll, vid 7tiden kom mamma och hämtade mig, så inatt fick jag sova själv :( Älskling ska jobba hela veckan.

Idag har jag bara varit hemma, ska ut o övningsköra sen tror jag. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback