Glad Midsommar!

Midsommarafton idag ! :D Jag och älskling har beslut ångest, vi är bjudna på fest mitt inne i stan men samtidigt har vi mitt hur för oss själva så vi hade tänkt att laga mat ihop sen se på massa filmer och äta massa godis hihi :) I och med att vi ska ut på puben i morgon och fira Carruu som blev 18 år igår! :D Pallar man festa 2 dagar i rad? hm eller ska man spara sig tills i mon. Vi får se. Just nu är det lite molningt ute men man ser solen lite iaf, tror det kommer klarna upp!

Vad ska ni hitta på idag?

Jag tänkte bjuda på lite dåliga bilder på outfits de senaste dagarna :P
Igår när jag och pappa var och handla mat :



♥ Blå jeans - diesel
♥ Blå omlottskjorta- hm
♥ Vitt linne- hm

Dagens i-väntan-på-kvällen outfit :



♥ Jeans- whyred
♥ T-shirt- monki
min lilla katt ville också vara med på bild ^

Ikväll blir det nog en blå klänning, om det inte börjar regna ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback