Min helg

Tjaa!

Har inte kunnat skriva nått i bloggen iom att jag varit hos robin hela helgen och hans data är sönder.
I fredags åkte jag in till stan för att fika med tjejerna men anneli o micha va så sugna på kebab så det blev mat på idas istället :P det var riktigt kul att träffa tjejerna igen!

I lördags skulle robin vara med sina killkompisar och jag skulle på fest med tjejerna , men det blev tyvärr inte så :( orkar inte skriva upp vrf för det är för jobbig att skriva :P jag och robin gick på bio istället vi såg på jiddra inte med Zohan eller nått sånt, den var jätte rolig ! Resten av helgen ha vi inte gjort nått speciellt , bara tagit det lugnt.. Idag har jag varit hemma och varit duktig :P har städat massa, diskat, tvättat ,lagat mat :) I morgon sägs det bli soligt och varmt!! :D borde egentligen passa på o sola man vet ju inte när det blir sol igen^^ Men jag tror faktiskt jag ska in till stan en sväng, tänkte köpa lite nya underkläder och se om jag hittar nån present till robin, vi firar 13månader på onsdag :)


Nu ska jag käka choklad , mums! 


Robins lillebror och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback