Regn

Ojoj vad snabbt dagarna går, hinner inte med datan. Hela helgen har jag spenderat med Robin, han har ju börjat jobba nu + att han tränar ungefär varje dag vilket innebär att vi inte ses alls på vardagarna längre :(  Därför får vi ta vara på helgerna , i söndags var vi på bio med min pappa och lillebror vi såg the incredible hulk, typisk killfilm men den var okej :)
Dem senaste dagarna har det ju varit skitväder så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, legat i soffan läst en bok och bara slappat. Idag var jag trött på att inte göra nått så idag har jag städat! Har bland annat rensat hela vårt badrumsskåp som mest innehåller mitt smink, massa hudkrämer, hårgrejer osv osv. Där behövde rensas kan jag säga xD hade sjukt mycket saker som jag inte använde så det blev att slänga massor. Men resultatet blev jätte fint :) finns plats till massa nya saker nu ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback