Sommarlov!

Tjaa!

Hemkommen från stockholm nu! Känns både bra o dåligt :P Hur kul som helst att vara där uppe o shoppa men efter några dagar ville man hem , sen var det skönt när man kom hem men nu är man sugen på att åka dit igen haha ^^ Iaf vi hade det jätte bra i Stockholm, shoppade i princip varje dag förutom i söndags då vi tog båten till någon ö (som jag inte kommer ihåg namnet på) . Där solade vi, åt glass, promenerade mm.

I måndags firade jag o Robin 1 år , det började med shopping på stan på dagen, sen framåt kvällen gick vi ut o åt sen blev det bio =) jätte mysigt hade vi!

I tisdags var det dags att åka hem, var hemma i halmstad vid 5 tiden, då var det bara hem o tvätta kläder och planera inför morgondagen då det var skolavslutning.

Onsdag: igår var det som sagt skolavslutning började kl 10.00 med glass, saft o godis i klassrummet, många i klassen saknades :/ efter det så gick vi o lyssnade på några som sjöng och spelade och de var klart ungefär vid 20 över 11 och efter det slutade vi! wiii, tog bussen hem vid 12 sen vilade jag några timmar sen kom Robins familj och hämtade mig o så åkte vi in till stan och åt gott på Pios :) Härlig dag !

Torsdag: Första dagen på sommarlovet idag då, 3orna tar studenten idag, så i parken kommer det vara massa folk. Har inte bestämt mig än om jag ska åka dit eller inte hmm :/ i vilket fall som helst ska jag inom körskolan och plugga lite teori, sen kanske kanske (om robin har lust) så åker vi till stranden och chillar några timmar :D 

Ha en bra dag! Puss Malin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback