Svensksommar?

Har rätt tråkigt just nu, ute åskar och regnar det, och är ensam hemma så huset är helt tyst.. Känner mig lite deppig också :/ vet inte vad det beror på.

Igår åkte jag till älskling, var ett tag sen jag såg honom så det var mysigt att få ligga i hans famn hela natten. Han hade vatt i Kristianstad hela dagen på mönstring, ser ut som utbildningen (eller vad det nu är?) för spaningssoldat börjar juli 2009, och håller på i 1 år. Grejen är att detta ligger i Lund och om de nu blir så som det ser ut just nu så ska han byta handbolls klubb och flytta dit, tydligen planerade han att jag också skulle med för dom på mönstringen frågade om han hade flickvän o dom skulle fixa lägenhet :O herregud säger jag bara, Lund?? I och för sig planerar jag att jobba ca ett år innan jag börjar plugga på högskola o hans utbildning är på ett år så det kunde kanske passa bra haha :P men vi får se, vem vet om vi ens är tillsammans om ett år , det är långt till dess, tar en dag i taget.

Fan att det regnar ute, jag vill ju till stranden ! höhö är lite rädd att det kommer fortsätta va kasst väder resten av sommarn, läste nånstans att det ser mörkt ut för att få fint väder till midsommar :( vet inte vad jag ska hitta på på midsommar än hum, nån som har förslag? Har en kompis ( vet inte om jag får skriva namn här för hon vill kanske inte att massa folk kommer till festen) som fyller år så den 21a ska iaf hon ha en förfest som jag ska på sen efter det fortsätter vi ut på puben o firar :D 

Nu ska jag nog göra te och sätta mig och läsa en bok :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback