13 Mars

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft tid att sitta vid datorn. Mår inte så bra idag, så har mest legat i sängen och kollat kläder o pluggat.

Igår hade jag körlektion igen haha det gick sådär :P var inte så koncentrerad igår xD På kvällen spelade drott match så var där sen åkte jag hem till älskling och kollade tv och gosade. Fyfan vilken fin kille jag har! både på insidan och utsidan :) Du betyder allt och jag älskar dig!

Idag åker även Carru till Gran Canaria! hann inte träffa henne nu :( men vi ses om 2 veckor då du kommer vara neger! :D

Nu måste jag ut o gå med mina små söta hundar :p Hörs senare!

image91   image92

Hittade två snygga bikini på nelly.com. Den första kostar 679kr och den andra kostar 998kr. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Neger och neger ;) Jaa, vi måste shoppa när jag kommer hem! :D Vad sägs om Gbg ngn dag??

2008-03-19 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback