Beroende?

Hejhej! Igår var jag som sagt och kollade på handboll sen bion. Filmen var helt okej :) Efter det så åkte vi hem till älskling och sov.

Idag har jag bara haft 1lektion. Engelska sen hade vi studiebesök på hp. Där har man ju inte vatt 100ggr heller suck. aja innan studiebesöket så käkade jag, anna, carru lunch på shang hai mums! Ikväll har jag varit på min sista teori lektion :D gött. Nu blire bara att pluggapluggaplugga sen hoppas man på att ha sitt körkort innan sommaren, 

I morgon är jag ledig!

O vet ni? igår när vi var på väg in till sen runt halv 4 då upptäckte jag att jag hade glömt min älskade mobil hemma! shiiet kunde inte heller köra tillbaks för då skulle vi komma för sent till matchen:P så jag fick klara hela gårdagen + dagen utan mobil , och nu har mamma den på sitt jobb för hon trodde att jag skulle komma inom och hämta den, ååh så kommer inte få den förräns om jätte länge. Det är jobbigt, tänk om någon ringt mig? haha :P Fasen vad beroende man är av sin mobil.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback