Drott

ååh vad jag hatar när man skrivit jätte mycket sen försvinner det! så jobbigt! aja jag berättar snabbt om dagen, började att jag blev väckt av mobilen, sen va de inte lönt att somna om så jag gick upp och duschade och gjorde inpackning och peelade mig.. sen väckte jag älskling och vi åt frukost sen åkte vi till alehallen där han skulle spela match, tyvärr förlorade drott :/ sen gick vi till hans pappas restaurang och åt. Och nu är vi hemma.

Ikväll är det ju melodifestivalen, vem tror ni vinner? själv tror jag charlotte eller bwo. Älskling tror det blir en skräll typ frida eller amy diamond, haha fyfan för sverige då :P nu ska jag o robin kolla no country for old men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback