Ensam?

Vilken "underbar" dag det är, solen lyser och himlen är klarblå. Det som jag skrev igår att jag hoppades att idag skulle vara som det brukar det blev inte så, det är inte som det brukar :/ Jag vet inte vad jag ska tro. Eftersom det blev en så fin dag idag så känns det som att det betyder att det kommer sluta bra ändå, jag menar nu? Vrf skulle det bli skit nu?? Usch nej jag orkar inte tänka på det, blir bara mer ledsen och börja överdriva, det kanske inte är så farligt egentligen? Eller nej nu ska jag inte vara för positiv heller då blir jag mer sårad om jag får höra dem orden. menmen nu sitter jag bara och babblar massa ni fattar nog inget av det men ändå :P

Hoppas iaf ni har en bra dag idag, jag kommer nog bli lite sämre med att uppdatera de närmsta dagarna om det slutar som det värsta senare idag. Vi får se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback