fredag wihoo

Hej! Fredag idag såå skönt! Är ledig på måndag också så det blir en lite längre helg =D Har egentligen slutat nu, men var ju osmart o bokade en körtid 12.15 så det är bara att vänta , får väl plugga lite läsa bloggar :P Sen kanske jag går bort till mammas jobb en stund..

Igår hann jag inte skriva nått, Var upptagen hela dagen med skolarbeten osv. Och sen vid 4 kom min älskling till mig så då fick jag ägna tid åt han.

Ikväll blir det hemmakväll med lets dance och massa gott till. I morgon är vi bortbjudan och söndag har jag inte planerat något. Det är hur min helg ser ut hittils.
Just de! på måndag ska jag nog träffa tjejerna, det var ett tag sen. Blir kanske att ta en fika och sitta o snacka om allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback