Kladdkakemuffins ;)

image101

Vilken härlig dag det har varit/är idag. Vaknade vid nio av att älskling låg och stirrade med sina blåa ögon på mig :P haha han är för söt. Vi gick upp och åt frukost och kollade ut... JÄTTE mycket snö utanför! Så vi väckte min lillebror och gick ut i snön med hundarna. Efter ett tag gick jag in och kände för att baka så det blev både kladdkakemuffins och chokladbollar =) Ville även vara snäll mot mamma idag eftersom hon var tvungen att jobba dubbelpass 07.00- 21.30 =/ Så jag städade och diskade och fixade massa :D Ikväll blir det pizza eftersom bara pappa är hemma och han är ingen höjdare på att laga mat haha :P Ska även in till stan snart och kolla på en ny kamera :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va mkt snö :O

2008-03-27 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback