Måndag

Slutat för idag. Just nu sitter jag i bibblan och väntar på mamma. Ska till doktorn :/ Min älskling är hemma idag för han är sjuk, så ikväll ska jag nog åka hem till han och pyssla om han lite :) Hade tänkt åka och köpa nått till han idag också..

Vet ni vad en kille bredvid mig gjorde nyss? Det kom en kompis(?) till han och frågade om han hade nått minneskort med sig? Killen bara nej men jag har nog min flickväns. Han andra bara : tror du det gör nått om jag lånar det till i mon? Killen bara huuum ne. Så gav han den till den andra! Hallååå? Tänk om hans brud hade massa hemliga bilder och texter eller ja vad som helst. Och så lånar han ut de till någon annan kille! Fyfy :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback