Onsdag

Kanon väder idag också! Lite kallt men soligt! ;D har precis haft gympa , vi körde typ nån hinderbana för att träna vår kondis till stureloppet my god säger jag bara ! haha anna den jäklen var sjuk idag så hon slapp o carro var också sjuk men hon var iaf där och kunde sitta och skratta åt oss andra stackare :P haha, nu har jag en håla fram tills 12 sen en lektion engelska sen sluuut för dagen. Ska in till stan med Carro och kolla kläder :D blir nog att vi tar en fika med :) Behöver köpa ett par nya solglasögon med. Eller jag har egentligen ett par hemma , men vill ha ett par nya ändå ;)

Aja nu ska jag plugga lite, hörs kanske senare idag.

// Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback