Sverige- Brasilien

God kväll!
Onsdag idag, klockan ringde vid 9 och jag väckte älskling och gosa lite sen blev det lite stressigt, mormor och morfar skulle hämta upp mig klockan 11 för dom skulle in till stan och handla och jag skulle till körskolan, Men de som känner min mormor och morfar vet att dom alltid är ute i god tid så vid 20 i 11 stod dom utanför huset, shiiet kände jag haha :P Men jag fick skippa lite smink och gå ut i bilen. Körningen gick bra och var hemma igen vid halv 1. Såg på film med älskling sen har jag inte gjort nått speciellt. Min älskling stack iväg till träningen vid 7 och han slutar inte förrän 10. Så det blir att vi sover var för sig ikväll =( Känns lite konstigt, kommer inte ens ihåg senast jag sov själv :/

Imorgon blir det plugg och sen på kvällen ska jag hem till Robins familj. Och på fredag ska mamma bjuda mig, Robin och Lillebror på thaimat :D Gottgott!

Nu äre fotboll som gäller! gogo Sverige!! :D

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback