Tatuering snyggt eller fult?

I veckan så var det en tjej i min klass som hade vatt och tatuerat sig. Och alla vill ju kolla och alla sa samma sak "va fin". Har börjat fundera på de med tatuering, För ett tag sen var jag helt emot tatueringar. Eller jag tyckte inte det var fult men jag var 100 på att jag aldrig skulle skaffa en själv. Nu har jag börjat vela. Jag har iofs redan en piercing, men skulle kankse vilja ha en liten fin tatuering också. Många gör ju fjärilar, fåglar, blommor osv men om jag skulle göra en så skulle det vara nått som betyder något eller hade ett fint budskap, vad eller vart den skulle suttit har jag ingen aning om...

Vad tycker ni om tatueringar?
  

image95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback