2 prov avklarade

Måndag idag, tog kvart i 9 bussen till skolan , hade ett klassråd som vanligt efter de hade jag o carru o emma muntligt prov i svenska, det var inte så svårt =) Efter det hade vi lunch och sen väntade ett engelska prov :O Jag tror jag klarade G iaf =) Så nu är jag glad, kan pricka av två grejer från min jäätte långa lista med prov och inlämningsuppgifter mm.

I morgon börjar jag tidigare än vanligt, kl 08.00 ska vi samlas utanför skolan med cyklar. Vi (2orna) ska ha en cykel tur med turism ettorna där vi ska guida, och ha lekar + grilla. Så imorgon börjar jag tidiagre än vanligt + går längre än vanligt :/ sen måste jag vara kvar i stan någon timme för jag ska ha körlektion.

Aja nu ska jag åter gå till pluggandet, ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback