Fredag Morgon

God morgon! Nu sitter man här igen och käkar frukost framför datan :P Ska gå till bussen om 30 min. Har Geografi första lektionen suck  ,så tråkigt. Efter det så har jag hotellkunskap då har vi prov o sen ett rollspel redovisa. Efter det slutar jag :D så kommer vara hemma vid 1 idag =)

Robin skulle övningsköra hem till mig senare i eftermiddag , får se hur de går , första gången han kör på en "riktigt" väg hihi :P

Ikväll vad händer då?? Hum jag vet inte riktigt ännu, Maasing har iaf fest ikväll, uppemot 270 personer stod på gästlistan just nu, får se om vi är festsugna i kväll då ska vi dit. Annars blire kanske att lägga sig tidigt o hänga med familjen upp till Göteborg i mon bitti, Pappa ska ju springa Göteborgs varvet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback