Freeeedag

Fredag idag! Härligt! Just nu sitter jag på biblan o väntar på att få skriva ett prov, men börjar inte förrän 13.10... Efter skolan ska jag träffa Carru o då ska vi shoppa =D Hoppas att det inte är allt för mycket folk på stan, hatar när det är as långa köer o trångt inne i affärerna haha. Vet inte när jag kommer hem idag men då ska jag väl käka nått snabbt sen packa sen åka till Robin. Vi skulle egentligen gå på bio ikväll men vi ändrade oss, är trötta idag så det blir nog mys kväll bara =) eller aa vi ha ju kvar platserna om vi skulle ändra oss igen haha xD

I morgon lördag, blir det kanske kanske fest! Carru sa att jag skulle sprida runt detta så ni som vill festa i mon kom till ÖSTRA STRANDEN!! Strandfest! 

Det var allt från mig just nu, dags att öppna rättskunskapsboken och läsa igenom allt innan provet, önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback