Göteborgsvarvet 2008

image114


Hej allihop! Idag ringde väckarklockan vid halv 7, en timme senare satt jag i bilen påväg till Göteborg. Och där har jag befunnit mig hela dagen. Min pappa sprang nämligen Göteborgsvarvet och jag och mamma hängde med och hejade. Egentligen skulle Robin också hängt med men han skulle träffa sin mamma vid 5 så han hann inte följa med =( Har inte träffat han sen i går morse :P Så förhoppningsvis kommer han hit snart. Aja , dagen gick rätt snabbt och nu har jag kommit hem och sitter och äter choklad ^^ :) Jag köpte nya tränings kläder idag också, ett par träningsbyxor + en tröja.

Idag har jag även fått reda på att en "viss person" från Habo läser min blogg, HAHA kul att du är så intresserad av min blogg ;) Hur länge ska du hålla på undrar jag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback