Kort om dem senaste dagarna

Sommardag idag! Vaknade hos älskling, tog halv 8 bussen till skolan där ett 4timmars nationellt matteprov väntade jäj! Hoppas jag klarade G iaf. Mådde inte så bra efter provet fick världens huvudvärk, mamma tror att jag har ärvt hennes spänningshuvudvärk :/ Får det alltid när man har varit nervös för nått eller när man är stressad ivilket fall som helst jag åkte hem vid ca 12. Sen har jag inte gjort nått speciellt. Eftersom min pappa är iväg hela veckan på någonkurs med beredskapspolisen så har jag o martin övertalat mamma att vi ska äta pizza ikväll :D gottgott!

Vad har mer hänt den senste tiden då ..

Igår fyllde älskling 18 år! Så på eftermiddagen åkte jag hem till han där det var släktkalas, o som vanligt fick vi sjuuukt god mat(robins pappa är kock) :D

Hade även körlektion igår, det rullar på , teoriprovet är bokat, halkan i nästa vecka, har bara två moment kvar vilka är motorväg o landsvägskörnig, kanske får ett körkort snart vem vet? :D Nu ska jag hoppa in i duschen ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback