Sammanfattning av de senaste dagarna

Tisdag idag, ett tag sen jag skrev. I lördags hade vi gäster här, blev god mat och melodifestivalen som mer o mer börjar likna ett skämt tycker jag :P

I söndags var det mors dag, dagen började med att äta frukost hos mormor o morfar, nästan hela släkten var där =) Vid 2 tiden övningskörde jag till farmor o farfar och där blev det massa fika!

Igår var det måndag riktigt onödig dag i skolan, vi redovisade vad vi hade gjort inom språksociologi (muntligt) efter de hade vi betygsnack sen fick vi sluta :S då drog jag in till stan och åt lunch med älskling, sen åkte jag hem o pluggade lite.

Och idag är det som sagt tisdag, har turism vid ca 10. Sen har jag en håla för matten var inställd, sen italienska sen slutar jag =) Ikväll kommer Robin hit och sover :D

Inte långt kvar till Stockholm :D Längtar till fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback