Ångest över skolan


Aum?



Jag tror jag dööör. Alltid ska jag vara ute i sista stund. Fan! Hade tänkt plugga på religionen tidigare i veckan men de har inte blivit av :( har bara skjutit upp hela tiden. Och idag hade jag en lång dag i skolan och när jag kom hem så hade pappa varit nere i Lund och hämtat hem mamma och martin, så vi har fikat och ätit god middag och pratat och pratat! Men vips så hade några timmar gått om vid kvart i 8 dååå satt jag mig ner och öppnade religionsböckerna för första gången! Blev nyss klar med alla sidorna i boken men nu har jag massa anteckningar och stenciler kvar :O:O och jag orkar verkligen inte hålla mina ögon öppna längre utan måste sova snart om jag ska orka upp imon,, shiiit hejhej ig hej på dig ig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback