Barnpassning

I dag är det fredag och det är så skönt! Idag har det varit skolan som vanligt. Just nu gör jag inget speciellt , sitter och kollar runt på internet. Jag måste snart fixa mat och gå en runda med hundarna.

Sen väntar en kväll som barnvakt.
Vid halv 5 ska jag först hämta upp Robin, sen vid 5 ska vi två befinna oss på hans småbröders dagis och så ska vi försöka få med oss 3 småkillar hem :P När vi kommer hem ska vi fixa mat och sen blir det idol med massa godis och mys, efter idol hoppas jag dem är trötta så att läggningen går snabbt ^^ :P När dem små sover blir det kanske en skräckis, vi får se :)

Har inga direkta planer för helgen utan tar dagen som den kommer, måste plugga lite det är de enda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback